top of page

Spørsmål og svar

HVA ER BETALINGSALTERNATIVENE? 

Klarna, VISA, Mastercard

HVA ER KOSTNADEN FOR FRAKT?

NOK 99 (gjelder hele Norge)

HVA ER LEVERINGSTIDEN DERES?

Vi streber etter å pakke og sende alle bestillinger innen 5 virkedager. Alle bestillinger sendes fra Stavanger med Posten, med sporing. Leveringstiden vil variere avhengig av adressen din, men det tar vanligvis ca 3-5 virkedager. Vær oppmerksom på at både oss og Posten kun jobber på vanlige virkedager (ikke helger og helligdager). Leveringstiden kan og vil bli påvirket av høytider og når vi har varer på salg, da vi opplever et mye høyere ordrevolum i disse tidene. Vi ber deg være tålmodig – vi pakker og sender så raskt vi kan :)

HVOR SENDER DERE TIL?

Vi sender til Norge, Sverige og Danmark.

HVORDAN RETURNERER JEG BESTILLINGEN MIN?

Dersom mot all formodning skulle angre på kjøpet ditt, så bes du kontakte oss innen 14 dager etter at ordren er mottatt, og deretter returnere varen innen nye 14 dager etter at du har varslet oss. For å returnere en vare, vennligst send oss en melding på hello@playdu.no og vent på svar. Frakt for retur dekkes av deg som kunde og refusjon vil gjennomføres så snart varen er mottatt og inspisert på vårt lager. Som kunde er du ansvarlig for returen, så det er viktig at du ber om og tar vare på sporingsinformasjon.

HVORDAN LEVERES BESTILLINGEN MIN?

Alle bestillinger sendes med Posten, med sporing. Posten vil oppdatere deg om forsendelsen og hentetid på SMS eller e-post med telefonnummeret/e-postadressen du oppga ved bekreftet kjøp (utsjekking) av ordren.

HVA OM JEG ANGRER PÅ KJØPET MITT?

Du kan returnere order som fortsatt er i uåpnet/ubrukt tilstand innen 14 dager etter at du har mottatt bestillingen din, og returnere den innen 14 dager etter at du har gitt oss beskjed. For å returnere en vare eller ordre, vennligst kontakt hello@playdu.no og vent på vårt svar. Fraktkostnader for retur dekkes av deg og refusjon vil bli behandlet når varen når vårt lager, lagre derfor sporingsnummeret du får oppgitt.

HVOR OG NÅR KAN JEG HENTE BESTILLINGEN HVIS JEG BOR NÆR STAVANGER?

Ved utsjekking har du muligheten til å velge Lokal henting som er gratis, og som betyr at du kan komme og hente bestillingen din på vårt lokale. Du vil få informasjon om dette på e-post når din bestilling er klar for henting. Hvis du tar fri fra jobben eller går ut av veien for å hente bestillingen din, vennligst send oss ​​en e-post på forhånd for å være sikker på at vi faktisk er der, på hello@playdu.no. Det kan hende at vi er ute en tur for å hente mer blekk til skriveren, eller at vi har tatt oss en tur ned til postkonteret.

JEG HAR IKKE TID TIL Å HENTE BESTILLINGEN DENNE UKEN!

Du trenger ikke skynde deg ned for å hente den, bestillingen din venter tålmodig. Men hvis det går uker uten at vi hører fra deg, sender vi deg en påminnelse. Ta gjerne kontakt om du ønsker å hente utenom åpningstid, vi skal prøve å ordne noe!

ANGRERETT

Ved bruk av angreretten skal varen returneres til selger uten ugrunnet opphold og senest 14 dager fra melding om bruk av angreretten er gitt. Kjøper dekker de direkte kostnadene ved å returnere varen, med mindre annet er avtalt. Kjøper kan prøve eller teste varen på forsvarlig måte for å fastslå varens art, egenskaper og funksjon, uten at angreretten faller bort. Dersom prøving eller prøving av varen går utover det som er forsvarlig og nødvendig, kan kjøper holdes ansvarlig for eventuell verdireduksjon av varen. Selger plikter å tilbakebetale kjøpesummen til kjøper uten ugrunnet opphold, og senest 14 dager fra selgeren fikk melding om kjøpers beslutning om å benytte angreretten. Selger har rett til å holde tilbake betaling inntil han har mottatt varen fra kjøper, eller inntil kjøper har fremlagt betryggende dokumentasjon på at varen er returnert. Kostnad for returfrakt dekkes av kjøper.

PARTER I TRANSAKSJON

Selger Foretaksnavn: Imagine Oaland

Kontaktaddresse: Åsveien 146B, 4328 Sandnes

Org. nr.: 928 426 998

Kjøper er den som foretar bestillingen og har betalt for produkt(er) fra playdu.no

bottom of page